TELEKOMUNIKAČNÁ TECHNIKA
Základom je pobočková ústredňa, ktorá
Vám zabezpečí spojenie medzi vonkajším svetom, ale aj vnútorne medzi
oddeleniami.
Ústredne rozdeľujeme podľa kapacít vnútorných liniek (pobočky) a vonkajších liniek, ktoré nám poskytujú operátory.
Pobočky sú telefónne prístroje, buď bežné analógové, alebo digitálne, z možnosťou rôznych funkcii. Vonkajšie linky sa rozdeľujú na bežné analógové, alebo digitálne príkladom: ISDN, PRI, VoIP.
Popis s možnosťami Vám umožní vybrať si ten najvhodnejší systém.
Distribúcia prichádzajúcich hovorov priamo na klapku, alebo skupinu klapiek.
Možnosť využitia automatickej spojovateľky/hlasová navigácia k priamo k cieľovej pobočke.
Možnosť zriadenia volacieho centra (CALL CENTRUM) prepojenie hovoru priamo na databázu v PC a možnosť rýchlej odozvy na volajúceho.
Distribúcia hovorov UCD rovnomerné zaťaženie volaných skupín.
Možnosť automatického prepojenia hovoru do iných sieti / presmerovanie na mobilný telefón.
Inteligentné automatické rutovanie ARS prepojenie na GSM sieť alebo alternatívnych operátorov.
Kontrola nad zamestnancami – kontrola výkonu.
Konferenčné spojenie, nemusíte vyvolávať poradu stačí aby ste sa všetci spojili telefonický.
Možnosť sledovania hovorov a to nie len tých odchádzajúcich ale aj tých prichádzajúcich (Clip) Caler ID
Získate možnosť bezdrôtovej komunikácii (Dect) v celej firme ste dosiahnuteľní.
Využitie privátnych sietí. IP Viop
Možnosť prehrávanie vnútorného zdroju hudby BGM / pri prepínaní je príjemná muzika, alebo vaša interná reklama / možnosť počúvania BGM na digitálnom systémovom telefóne
Zaznamenávanie hovorov – archivácia /možnosť distribúcie nahrávok v lokálnej PC sieti/
Integrovaný záznamník z množstvom iných funkcií DISA
Automatická spojovateľka a iné